Sony STR-DH520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony STR-DH520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

wilFX01 10-10-2012
Geschreven voor: Sony STR-DH520

was fan van Panasonic, maar die receiver heeft het begeven na 6 jaar...begon harde tikken af te geven, vraag me niet wat het was.. het werd steeds erger...en na een slechte ervaring met een reparatie van een Panasonic viceocamera, ben ik een beetje klaar met het merk.... deze receiver op kieskeurig gevonden, en na wat recensies op internet te hebben gelezen, voldeed deze voor mij prima... nieuw voor mij was de mogelijkheid om een receiver als HDMI switch te gebruiken, en dat bevalt prima. alle kabels aangesloten(upc box, mediaplayer, hdd/dvd recorder en pc) en 1 HDMI kabel naar de tv. Volume wordt nu automatisch via de tv geregeld, en als ik die uitzet, gaat ook de receiver uit. Ik hoef dus niet meer op m'n tv te switchen naar HDMI 1,2 etc., want dat doe ik nu met de receiver, je gebruikt maar 1 HDMI kanaal op je tv. En altijd mooi geluid via m'n surround set(5.1). Voldoende instellingen op de receiver, het afstellen gaat automatisch via een speciaal microfoontje dat je gebruikt, en geluiden die de receiver dan uitstuurt via de speakers.
Heb een programmeerbare afstandbediening, en daar heb ik enkele knoppen ingebouwd zodat ik makkelijk kan switchen.
Duurzaamheid weet ik nog niet, maar hoop dat ie toch wat langer dan 6 jaar mee gaat...

Voor de prijs lijkt me dit echt een hele goede deal voor iemand die wel de moderne gemakken wilt, maar niet te veel wilt betalen.

zegje 06-04-2012
Geschreven voor: Sony STR-DH520

Het geluid kan ik nog niet echt goed beoordelen, omdat ik er goedkope speakers van kenwood op aangesloten heb. Ik moet wel zeggen, dat ik zelfs met deze speakers aangenaam verrast was van het geluid. Het surround effect klink lekker, vooral met de 7.1 opstelling. Ik heb deze versterker gekocht voor op de slaapkamer, dus stelde ik er niet te veel eisen aan. Nu ga ik toch op zoek naar goede speakers.

ik had